babetottens.reismee.nl

SPRING BREAK AND PROM!!

Hoi lieve allemaal,

Sorry dat ik julie weer zo lang heb moeten laten wachten op een nieuwe blog. Maar beter laat dan nooit, toch?
Er is ontzettend veel gebeurd in de laatste paar maanden. Voetbal is vol aan de gang, ik ben op spring break vakantie geweest en PROM was afgelopen vrijdag!!!

Laat ik maar beginnen met spring break, samen met mimi and popa, en Mackenzie and Eliya, ben ik naar Panama City Beach in Florida geweest. Niet ver van ons vandaan, maar 6 uur in de auto is toch wel lang. Vrijdagmiddag vertrokken, en met een overnachting, zaterdag middag aangekomen. Natuurlijk meteen de bikini aantrekken en het strand op!!
De eerste twee dagen waren heel relaxed. Op het strand liggen met muziek aan en genieten van het warme weer en de zon. En natuurlijk was ik weer ontzettend verbrand dus op een gegeven moment toch maar de schaduw opgezocht. Na het bijkomen van school en de reis gingen we op de derde dag een dolfijnen tour doen. En jeeetje, wat was dat super!!! Ik heb nog nooit zo'n blauwe oceaan gezien en zoveel wilde dolfijnen. En ja , ik voelde me wel even een dikke bofkont.
Na een paar dagen in PCB, zijn we naar Cape San Blas vertrokken. Vrienden van ons verbleven daar en dus hebben we daar 2 dagen doorgebracht. Op een soort van prive strand met geen service ben ik heerlijk tot rust gekomen. En het eten was ook super!! Vers gevangen garnalen, oesters en alligator vlees, hmmm!!!
Daarna zijn we weer naar Panama City Beach gegaan om de laatste paar dagen nog te gaan genieten van alle toeristen en winkeltjes. Natuurlijk moest ik een souvenir hebben, en dus heb ik 2 schildpadjes gekocht. Het zijn nu nog baby's maar geen idee hoe groot ze gaan wordejn.
Al met al dus een zeeer geslaagde spring break!! Met een lekker kleurtje en goed uitgerust waren we zaterdag avond weer terug in Cleveland. Zeker een vakantie voor in de boeken.

Maar wat toch echt wel het hoogtepunt van het hele jaar tot nu is, is prom!!! Afgelopen vrijdag was het dan zover en kon ik me gaan klaarmaken voor het grootste feest van het jaar voor de juniors en seniors van OHS. Woensdag had ik mijn nagels laten doen, donderdag mijn wenkbrauwen en vrijdag was het de beurt voor mijn haar en make-up. Drie uur lang in de stoel gezeten voor dat, en de mensen die mij kennen weten dat ik niet graag lang stilzit, dus dit was een grote uitdaging. Maar het eindresultaat was het waard. Vol in de make up en mijn haar in een updo, kon ik mijn jurk aantrekken.
Na helemaal klaar te zijn, was het tijd om te vertrekken. In een party bus met alle seniors vertrokken we naar het restaurant en daarna naar de locatie waar prom was. Ontzettend leuk feest gehad!! Veel foto's gemaakt, vuurwerk show gekeken, limonade gedronken. Een echte Amerikaanse belevenis die zeer geslaagd was!!

Verder gaat het leventje gewoon door. Nog maar 6 weken tot graduation. Dan is het schooljaar alweer voorbij. Mijn cijfers zijn nog steeds goed en ik heb het nog steeds hartstikke naar mijn zin. Mijn nieuwe blog schrijf ik waarschijnlijk pas na graduation, dus jullie moeten even geduld hebben.


Dikke kus,

Babet

Reacties

Reacties

Peetx

Lieve Babet,
De tijd vliegt iets sneller nu het einde van je jaar in zicht komt. Ook nu lees ik weer met een grote glimlach je prachtige verhaal over alles wat je meemaakt! En ja.. stil zitten is écht niet jouw ding, maar het heeft dit x een prachtig kapsel opgeleverd;-). Prachtige fotos en nog steeds een groot avontuur! Maak er ook de laatste (yes!) tijd een super tijd van en jij telt af naar graduation, ik naar ons weer zien! Geniet dubbel babetje xx dikke kus mama

Hannie

Wat fijn weer wat van je te horen Babet.Je geniet nog volop en je beleefd genoeg.Prachtig om te lezen.Wij wensen jou nog een fijne tijd toe in Amerika.Aftellen is begonnen.
Liefs Ate Hannie en Sanne
XXX

oma martha

Hoi babet.
Ja de tijd vliegt. Dus geniet er nog van. Wat een een prachtige vakantie heb je gehad en dan al die dolfijnen ,dat lijkt mij geweldig.
Je schrijft leuke stukjes. Top. Dikke knuffel en kus , groetjes oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active