babetottens.reismee.nl

PROM!!!

Reacties

Reacties

Opa Renny

Hoi lieve Babet ,
Ik heb net als iedereen denk ik weer genoten van jouw verhaal over de belevenissen in amerika .
Maar ik heb nog steeds het gevoel dat het een grote vakantie reis met veel ontdekkingen en belevenissen is met als bijkomstigheid nog even er bij studeren.Maar je geeft aan goede cijfers te hebben dus is het toch maar geweldig wat je doet .Ik wens je de laatste maanden nog net zoveel plezier en studievreugde als tot nu toe , maar ik zal ook blij zijn als ik je weer in mijn armen kan sluiten meisje . Groetjes en tot ziens Opa Renny


{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active