babetottens.reismee.nl

Al bijna drie maanden !!

Hoi allemaal,

De titel zegt het al wel, ik zit al bijna drie maanden in Amerika!!
De tijd gaat zo ontzettend snel en het voelt alsof ik hier al jaren ben.

De afgelopen weken heb ik vooral veel tijd doorgebracht met vrienden en in huis, zodat ik eindelijk een beetje rust heb na alleen maar leuke dingen doen.

Leuke dingen zoals een een week naar het strand!
In de fall break ben ik samen met mijn gastgezin en wat vriendinnen naar Gulf Shores geweest. En wat was het leuk! Witte stranden en een helder blauwe zee. Precies zoals je altijd op de foto's ziet.
We hebben bijna alle dagen aan het strand gelegen van 10 uur s'ochtends tot 6 uur s'avonds. Niet alleen hebben we heerlijk gezont, gevolleybald of in de golven gedoken, ook hebben we heerlijk gegeten. Vers gevangen vis uit de Golf van Mexico en steak uit een typisch country restaurant.
Na een paar heerlijke dagen genoten te hebben, gingen we een Universiteit bezoeken. The University of South Alabama. Dit is de universiteit waar Mackenzie heen gaat, natuurlijk moest ik dat wel even zien. We kregen een tour over de campus en ze lieten ons de woningen zien. De campus is net een dorp, het is misschien wel groter dan Borger!! Na geluisterd te hebben naar de tour begeleiders en zelf nog rond te hebben gelopen, stapten we in de auto om weer naar huis te gaan.

Helaas kan ik hier geen sporten voor mijn school spelen. De reden hiervoor is dat ik niet in het dorp woon waar de school staat en ik 'out of district' ben. Balen dus.. Van alles geprobeerd, maar helaas is dit een staats wet en kan ik hier dus niks aan veranderen. Gelukkig kan ik wel mee trainen met het voetbal team en ben ik een soort team manager.

Voor de rest ben ik aan het genieten van de dingen die ik hier doe, er is nog steeds een football game elke vrijdag avond en dat is nog steeds mijn favoriete avond in de week. Helaas gaat ons team niet naar de Play Offs, maar gelukkig heb ik American Football lang genoeg mee kunnen maken om te weten dat dit een van de dingen is die ik het meest ga missen.

Ik hou jullie op de hoogte,

xxx Babet

Reacties

Reacties

Peetz

Inderdaad lieve Babet... Time flies...
Fijn om je verhaal weer te lezen , maar gelukkig hebben we facetime en whatsapp!
Love you girl! Xxxxxxx

Opa Renny

Hoi Babet, het is weer fijn om jouw bericht weer te lezen en vernemen dat het nog erg goed met je gaat .
Ik ben ook weer blij iets van jou te vernemen alhoewel er niets boven
een skypegesprek met beelden gaat zoals pas geleden .
Nou meisje blijf geniet en ons op de hoogte houden.
xxxxxxx opa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active